⬤ 01. Challenges
Dünya çapında gelen müşteri
trafiğini standart marka kimliği
ile buluşturup, satınalma deneyimlerini
en üst seviyeye çıkarmayı hedefledik.
Boris Becker 3 dilde, farklı para birimlerinde ve farklı ödeme yöntemlerinde hizmet vererek aylık ortalama 100K ziyaretçiyi sorunsuz bir şekilde bu platformda yönetebiliyor.
Tsoft V5’in tüm modüllerini markanın ihtiyaçları doğrultusunda en esnek şekilde kullanabiliyoruz.
⬤ 02. Experience
Sepet ve ödeme
adımlarında benzersiz
bir deneyim hayal ettik.
Kullanıcıların sepet dönüşüm oranlarını arttırmak için mevcut yapıyı analiz ediyoruz, lisanslı tool’lar ile izleyerek kavramsal sonuçlar çıkarıyoruz.
Alınan sonuçlara göre tasarımda sürekli iyileştirmelerimizi yaparak müşterimizle uzun vadeli dönüşüm oranlarını attırmak üzerine yol haritamızı sürekli güncelliyoruz.


Birincil #222222 | SCSS var $color-primary | ◯ |
R 34 G 34 B 34 |
Mat Siyah
Bej #B87A1E | SCSS var $color-beige | ◯ |
R 142 G 114 B 93 |
Bej
Gri #666666 | SCSS var $color-grey | ◯ |
R 65 G 65 B 65 |
Gri
Gri/Sarı #BEBEB2 | SCSS var $color-secondary | ◯ |
R 0 G 122 B 255 |
Grimsi Sarı
Marka klavuzuna bağlı kalarak tasarımı dijitale uyarladık.
Markanın ulaşılabilir lüks algısını her alanda vektörel kodlamalar ve çizimlerle websitesine yansıttık.
Typography
/ Scales
Usage
Headlines
Aà
Globalden gelen tipografi websitesine uygulandı.
AaBbCcDdEeFfGgHhIiJjKkLlMmNnOoPpQqRrSsTtUuVvWwXxYyZz 0123456789
Usage
Headlines
Belirlenen font, tüm cihazlarda teknik kontroller yapılarak websitesine uygulandı.
Usage
Headlines
⬤ 03. Mobile Experience
Zamanımızın çoğunu
mobile ayırdık, tüm mobil cihazlarda
applike deneyimini uyguladık.



⬤ 04. Kombin Modülü
Benzersiz Kombin Modülü


